Marketing

Biuro reklamy TVP z ofertą na Euro 2024. "Spodziewamy się rekordowej popularności"

Biuro reklamy TVP z ofertą na Euro 2024. "Spodziewamy się rekordowej popularności"

• Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024.
• Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport.
21.02.20241
Startuje kampania świadomościowa promująca pozytywne postawy wobec walki z hejtem

Startuje kampania świadomościowa promująca pozytywne postawy wobec walki z hejtem

• SEXEDPL, T Mobile Polska i TikTok ruszają z kampanią świadomościową #HejtOutLoveIn
09.02.20240
Sarkazm może być cennym narzędziem w komunikacji

Sarkazm może być cennym narzędziem w komunikacji

• Sarkazm może służyć nie tylko przekazaniu uszczypliwości - dowodzą naukowcy z uczelni INSEAD.
• Okazuje się, że używanie tego narzędzia w komunikacji interpersonalnej pomaga odbiorcy przyjąć punkt widzenia nadawcy.
• Staje się on bardziej otwarty na to, co próbuje przekazać nadawca, nawet jeśli wywołuje to w nim poczucie winy lub zażenowania.
19.01.20241
Influencerzy mogą wpływać na decyzje wyborców, ale i taktykę partii

Influencerzy mogą wpływać na decyzje wyborców, ale i taktykę partii

• Udział influencerów zaangażowanych politycznie w debacie publicznej wywiera wpływ na wyborców i odgrywa rolę w kształtowaniu ich decyzji, szczególnie osób niezdecydowanych - stwierdzili naukowcy z Uniwersytetu Stanu Pensylwania.
19.01.20241
Obsługa social media - czy warto skorzystać z usług agencji?

Obsługa social media - czy warto skorzystać z usług agencji?

Prowadzenie biznesu online wymaga obecności w różnych kanałach internetowych, żeby dotrzeć do wielu klientów. Absolutnym obowiązkiem jest działanie w social mediach.
17.01.20240
Krzysztof Olszewski przechodzi z mBanku do Play

Krzysztof Olszewski przechodzi z mBanku do Play

• Od stycznia 2024 roku do zespołu PLAY dołączył Krzysztof Olszewski
• Objął stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej
08.01.20240
Syliwa Grzeszczak twarzą kampanii "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia Zet" (wideo)

Syliwa Grzeszczak twarzą kampanii "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia Zet" (wideo)

• Sylwia Grzeszczak została twarzą kampanii wizerunkowej Radia ZET.
• Tym razem jej główne hasło brzmi "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET".
• Kampania obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
04.01.20241
Braciak i Mecwaldowski w kampanii promująca ofertę łączoną Polsat Box i Plusa (wideo)

Braciak i Mecwaldowski w kampanii promująca ofertę łączoną Polsat Box i Plusa (wideo)

• Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa m.in. z Jackiem Braciakiem i Wojciechem Mecwaldowskim promująca ofertę łączoną operatorów: Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już od 19 zł/mies. przez pierwszy rok po rabatach.
28.12.20230
Świąteczne prezenty w nowej kampanii Canal+ (wideo)

Świąteczne prezenty w nowej kampanii Canal+ (wideo)

• Canal+ Polska rozpoczął kolejne działania promocyjne skierowane do klientów oferty satelitarnej.
• W przygotowanym na tę okazję spocie telewizyjnym wystąpił znany z "The Office PL" Dariusz Wasiak (Adam Woronowicz).
02.12.20230
FilmBox z kampanią wizerunkową

FilmBox z kampanią wizerunkową

• FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową.
20.11.20230