Marketing
Content marketing - poznaj trendy na 2023 rok!
Konkurencja nie śpi! Dlatego strategia marketingowa Twojej marki na najbliższy rok powinna być opracowana z uwzględnieniem najnowszych trendów. Content to jeden z głównych filarów marketingu internetowego. Zobacz, na co zwrócić szczególną uwagę przy wdrażaniu działań z tego zakresu w 2023 roku.
Artukuł sponsorowany0
Sport z rekordowym finansowaniem
• W 2022 roku wyjątkowo dobre były nie tylko wyniki polskich sportowców, np. tenisistki Igi Świątek, reprezentacji siatkarzy, koszykarzy czy piłkarzy, ale także finanse polskiego sportu.
• Budżet na 2022 rok zamknął się kwotą 2,4 mld zł, a na 2023 rok wzrośnie o kolejny ponad 1 mld zł.
• Kluczowym przedsięwzięciem, które zaplanowano na dwa najbliższe lata, ma być budowa tysiąca hal sportowych przy polskich szkołach.
• Budżet na 2022 rok zamknął się kwotą 2,4 mld zł, a na 2023 rok wzrośnie o kolejny ponad 1 mld zł.
• Kluczowym przedsięwzięciem, które zaplanowano na dwa najbliższe lata, ma być budowa tysiąca hal sportowych przy polskich szkołach.
09.01.20230
Rusza sezon wyprzedaży. Uwaga na marketingowe sztuczki sprzedawców
• Poświąteczne wyprzedaże ponownie przyciągną klientów do sklepów.
• Polowanie na promocje sprawia, że często konsumenci wyłączają racjonalne myślenie i dają się złapać na pozorne obniżki lub kupują rzeczy im niepotrzebne.
• Sprzedawcy i firmy stosują cały szereg zabiegów, które mają zaburzyć percepcję klientów i nakłonić ich do zakupów.
• Polowanie na promocje sprawia, że często konsumenci wyłączają racjonalne myślenie i dają się złapać na pozorne obniżki lub kupują rzeczy im niepotrzebne.
• Sprzedawcy i firmy stosują cały szereg zabiegów, które mają zaburzyć percepcję klientów i nakłonić ich do zakupów.
27.12.20221
Andrzej Bargiel kolejnym bohaterem kampanii National Geographic "Wielkie małe historie" (wideo)
• Andrzej Bargiel, polski skialpinista i himalaista, a także pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach, dołączył do grona bohaterów kampanii National Geographic - "Wielkie małe historie".
24.12.20220
UOKiK: Pierwsze kary za fałszywe opinie w internecie. Od stycznia nowe przepisy
• Opinie.pro i SN Marketing to pierwsze spółki ukarane przez UOKiK za handel nieprawdziwymi recenzjami i ocenami zamieszczanymi w internecie.
• Oferowane przez nie opinie były fikcyjne i wprowadzały konsumentów w błąd co do produktów lub usług.
• Od stycznia 2023 roku każda firma, która publikuje recenzje w internecie, będzie musiała informować, jak weryfikuje ich autentyczność.
• Oferowane przez nie opinie były fikcyjne i wprowadzały konsumentów w błąd co do produktów lub usług.
• Od stycznia 2023 roku każda firma, która publikuje recenzje w internecie, będzie musiała informować, jak weryfikuje ich autentyczność.
15.12.20220
Konsumenci kupujący w sieci są coraz bardziej wymagający
• Przedświąteczną gorączkę od kilkunastu dni widać nie tylko w tradycyjnych sklepach, ale również online.
• E-konsumenci doceniają wygodę i atrakcyjne ceny, ale także coraz uważniej przyglądają się kwestii ekologii.
• E-konsumenci doceniają wygodę i atrakcyjne ceny, ale także coraz uważniej przyglądają się kwestii ekologii.
13.12.20220
Już za moment XIV edycja konferencji I ❤ marketing & technology!
29.11. - 2.12. 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.
Artukuł sponsorowany
Wzruszająca opowieść w świątecznej kampanii T-Mobile "Co tam u Ciebie?" (wideo)
• Wspólnie spędzony czas, dużo radości, uśmiechu, pozytywne emocje związane z wymienianiem się prezentami, a przede wszystkim poczucie bliskości
• Wystartowała świąteczna kampania T-Mobile
• Wystartowała świąteczna kampania T-Mobile
20.11.20223
Wyborcza.pl z kampanią "Piszemy o tym, co ma znaczenie" i promocjami (wideo)
• Rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Wyborcza.pl.
• Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
• Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
14.11.20221
Święta u Braciaków i pół roku telewizji bez opłat w nowym spocie Polsat Box (wideo)
• Polsat Box rozpoczął emisję nowej, świątecznej kampani reklamowej
• Operator zachęca do skorzystania z nowych promocji zapewniających 6 miesięcy oferty telewizyjnej na start bez opłat.
• W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt
• Operator zachęca do skorzystania z nowych promocji zapewniających 6 miesięcy oferty telewizyjnej na start bez opłat.
• W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt
11.11.20223