21.08.2020 (12:38)1 komentarz
Robert Lewandowski promuje 5G w T-Mobile (wideo)
• Robert Lewandowski debiutuje w najnowszej kampanii operatora o sieci 5G.
• Motywem przewodnim spotów z udziałem sportowca jest jakość, która pozostaje kluczowa zarówno dla T-Mobile, jak i dla Roberta Lewandowskiego.
• Motywem przewodnim spotów z udziałem sportowca jest jakość, która pozostaje kluczowa zarówno dla T-Mobile, jak i dla Roberta Lewandowskiego.
W najnowszej odsłonie kampanii "Bez nonsensów" T-Mobile po raz kolejny przedstawia niedogodności, z jakimi zmagają się klienci korzystający z usług telekomunikacyjnych - tym razem niską jakością internetu mobilnego. W spocie operatora Robert Lewandowski spotyka na stadionie jednego z pracowników obiektu, który prosi piłkarza o drobną przysługę - przywitanie się z synem mężczyzny przez telefon. Transmisja wideo jednak urywa się, uniemożliwiając sportowcowi pomachanie chłopcu i przeprowadzenie krótkiej pogawędki.
W ramach kampanii powstały 30- i 45-sekundowe wersje spotu, które będą emitowane w kanałach telewizyjnych. Wariant 60-sekundowy odbiorcy będą mogli zobaczyć w internecie. Prócz obu tych kanałów, działania promocyjne będą prowadzone także w mediach społecznościowych oraz na nośnikach stacjonarnych.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
W spocie z udziałem Roberta Lewandowskiego widzowie mogą przekonać się, jak istotna jest wysoka jakość połączeń i internetu w codziennych, spontanicznych sytuacjach oraz jakie możliwości w tym zakresie posiada sieć T-Mobile. Operator konsekwentnie inwestuj w rozwój i modernizację swojej infrastruktury i stworzył największą sieć 5G w Polsce.
W ramach kampanii powstały 30- i 45-sekundowe wersje spotu, które będą emitowane w kanałach telewizyjnych. Wariant 60-sekundowy odbiorcy będą mogli zobaczyć w internecie. Prócz obu tych kanałów, działania promocyjne będą prowadzone także w mediach społecznościowych oraz na nośnikach stacjonarnych.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Komentarze (1 - 1 z 1)