22.09.2021 (13:42)1 komentarz
Marcin Prokop twarzą technologii w kampanii UPC
• Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater - Marcin Prokop.
• Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
• Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
Kampania promuje internet z inteligentnym oprogramowaniem wifi, które automatycznie optymalizuje sygnał w dalszych częściach domu. Oferta obejmuje bezpłatną i wygodną aplikację UPC Connect do zarządzania domową siecią wifi oraz UPC WIFI POD - inteligentny, samouczący się wzmacniacz sygnału wifi.
Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, działania OOH, digital oraz social media. Spot wyreżyserował Paweł Borowski, produkcją zajęło się studio Baltica, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno.
- Nasza platforma kreatywna ewoluuje. W najnowszej kampanii obok UPCeusza, odsłaniamy nową twarz technologii w wyjątkowej osobie Marcina Prokopa i jego naprawdę wysokie wymagania. Bo jeśli sięgać po gwiazdę, to dużego formatu - mówi Magdalena Banasik, senior copywriter w K2 Create.
Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, działania OOH, digital oraz social media. Spot wyreżyserował Paweł Borowski, produkcją zajęło się studio Baltica, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno.
Komentarze (1 - 1 z 1)