20.11.2023 (8:39)brak komentarzy
FilmBox z kampanią wizerunkową
• FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową.
Kampania reklamowa FilmBox potrwa do 26 grudnia 2023 roku. Koncept kreatywny zbudowany jest wokół oferty filmowej, dostępnej w pakiecie FilmBox. W kampanii centralną pozycję stanowią hity filmowe z iście gwiazdorską obsadą, które emitowane będą na kanale FilmBox Premium HD: opowiadający o życiu Eltona Johna porywający "Rocketman" z przejmującą rolą Tarona Egertona (emisja 26.11), "Bliźniak" z Willem Smithem, wcielającym się w rolę elitarnego zabójcy, "Colette" z wyjątkową kreacją Keiry Knightley (emisja 24.11) oraz Paterson z Adamem Driverem grającym kierowcę miejskiego autobusu w pełnej humoru opowieści (emisja 25.11). Wspomniane tytuły zostały wykorzystane w kreacji reklamowej i obrazują różnorodność oferty FilmBox.
Pakiet FilmBox obejmuje 5 kanałów filmowych, będących propozycją rozrywki dla szerokiego grona widzów. Pakiet obejmuje starannie wyselekcjonowaną ofertę nagradzanych filmów, świetnych aktorów, głośne produkcje hollywoodzkie, uznane kino europejskie, najlepsze filmy akcji, klasykę rozrywki dla całej rodziny, a także kino artystyczne, autorskie i dzieła spoza głównego nurtu. Kanały FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse dostępne są w ofercie największych operatorów, takich jak Canal+, Polsat Box, Play, Vectra, Netia, Inea, Orange, Toya i Multimedia.
Rozszerzeniem kanałów filmowych jest FilmBox+, serwis subskrypcyjny ze stale rozwijaną biblioteką wysokiej jakości seriali, filmów, programów dokumentalnych i innych treści tematycznych, a także ofertą 16 kanałów telewizyjnych Grupy Kino Polska i SPI International dostępnych w streamingu na żywo. FilmBox+ można oglądać na dowolnym urządzeniu, z serwisu można korzystać na telewizorach Android TV i innych smart TV. FilmBox+ dostępny jest także w ofercie sieci kablowej Vectra.
Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną i online, wspieraną poprzez działania promocyjne bezpośrednio u operatorów kablowych i satelitarnych oraz autopromocję na kanałach Grupy Kino Polska.
Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez zespół marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
- FilmBox to nasza kluczowa marka, dobrze znana w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Pakiet filmowych kanałów marki FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+ to silna propozycja dla naszych partnerów biznesowych, którym możemy oferować szeroki wybór treści za atrakcyjną cenę. W kampanii skupiamy się na pokazaniu bogactwa oferty FilmBox poprzez wybrane hity filmowe oraz zachęcamy do wybrania pakietu kanałów i serwisu streamingowego, by każdy mógł oglądać swoje ulubione programy jak chce i kiedy chce - mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska.
Pakiet FilmBox obejmuje 5 kanałów filmowych, będących propozycją rozrywki dla szerokiego grona widzów. Pakiet obejmuje starannie wyselekcjonowaną ofertę nagradzanych filmów, świetnych aktorów, głośne produkcje hollywoodzkie, uznane kino europejskie, najlepsze filmy akcji, klasykę rozrywki dla całej rodziny, a także kino artystyczne, autorskie i dzieła spoza głównego nurtu. Kanały FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse dostępne są w ofercie największych operatorów, takich jak Canal+, Polsat Box, Play, Vectra, Netia, Inea, Orange, Toya i Multimedia.
Rozszerzeniem kanałów filmowych jest FilmBox+, serwis subskrypcyjny ze stale rozwijaną biblioteką wysokiej jakości seriali, filmów, programów dokumentalnych i innych treści tematycznych, a także ofertą 16 kanałów telewizyjnych Grupy Kino Polska i SPI International dostępnych w streamingu na żywo. FilmBox+ można oglądać na dowolnym urządzeniu, z serwisu można korzystać na telewizorach Android TV i innych smart TV. FilmBox+ dostępny jest także w ofercie sieci kablowej Vectra.
Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną i online, wspieraną poprzez działania promocyjne bezpośrednio u operatorów kablowych i satelitarnych oraz autopromocję na kanałach Grupy Kino Polska.
Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez zespół marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Komentarze