Łukasz Szewczyk17.05.2024 (21:58)1 komentarz

Kampania Radia Pogoda z Alicją Majewską

• W poniedziałek 20 maja startuje kampania wizerunkowa "Radio Pogoda - najpiękniejsze melodie".
• Jej twarzą została muzyczna gwiazda - Alicja Majewska.
Kampania Radia Pogoda z Alicją Majewską
Reklamy Radia Pogoda będzie można zobaczyć na nośnikach OOH w miastach nadawania stacji, a także w prasie, Internecie, mediach własnych oraz społecznościowych. ​

- W najnowszej kampanii promującej Radio Pogoda sięgamy ponownie do arsenału muzycznego najpiękniejszych melodii i po raz kolejny stawiamy na gwiazdę z epoki. Tym razem inaczej niż w poprzedniej kampanii, w której użyliśmy archiwalnego zdjęcia postawiliśmy na współczesny wizerunek artystki. Pani Alicja Majewska była dla nas oczywistym wyborem, jak sama o sobie mówi "jest pomostem pomiędzy przeszłością a teraźniejszością" - zupełnie jak nasza stacja, która gra tylko najpiękniejsze melodie - mówi Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.
Nowe działania reklamowe Radia Pogoda, umacniają hasło pozycjonujące stacji. Jednocześnie to wstęp do serii działań antenowych.

- Już teraz przygotowujemy dla naszych słuchaczy całą masę niespodzianek, konkursów i dedykowanych audycji z udziałem artystki. Najważniejsza z nich to, nowość na naszej antenie - audycja, której współprowadzącą będzie sama Alicja Majewska. Wystarczy słuchać Radia Pogoda oraz śledzić nasze kanały w mediach społecznościowych - mówi Agata Jońska Szefowa Anteny Radia Pogoda.

Program "Najpiękniejsze melodie Alicji Majewskiej w Radiu Pogoda" zadebiutuje na antenie 27 maja.

Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiadał zespół promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.

Radio Pogoda to stacja radiowa zaprojektowana dla srebrnego pokolenia, czyli starszych słuchaczy. To idealna propozycja dla tych, którzy cenią przeboje sprzed lat, najpiękniejsze melodie łączące pokolenia, oraz doceniają dorobek kulturalny minionych czasów. Zespół Radia Pogoda chce być zawsze blisko swoich odbiorców, m.in. organizując liczne akcje dla słuchaczy w 8 miastach nadawania - w Warszawie, na Śląsku, w Krakowie, Wrocławiu, w Poznaniu, w Gdańsku (częściowo też w Sopocie i Gdyni), Bydgoszczy oraz Opolu, a także w internecie.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ta pani reklamuje swoje sztuczne zęby a nie radio.żenada
Reklama dentystyka nie radia... 2.07.2024 (21:00:27)
 1