22.05.2025 (12:23)brak komentarzy
Tony Fletcher nowym globalnym dyrektorem marketingu we FREENOW
FREENOW, europejska aplikacja multimobilności, powołała Tony'ego Fletchera na stanowisko globalnego dyrektora marketingu.

Będzie odpowiadał za strategię marketingową na 150 rynkach europejskich, skupiając się na rozwoju usług taksówkarskich i poprawie doświadczeń kierowców.
- FREENOW to firma o silnych wartościach i świetnym zespole. Chcę pomóc zbudować lojalność pasażerów i zwiększyć wartość usług dla kierowców w całej Europie - komentuje Tony Fletcher.
Nowy dyrektor mieszka w Barcelonie, gdzie FREENOW ma swoje drugie największe biuro i główne centrum technologiczne. Fletcher dołączył do zespołu liczącego ponad 150 specjalistów z obszarów produktu, technologii i centralnych funkcji biznesowych.
Tony Fletcher ma ponad 20-letnie międzynarodowe doświadczenie w obszarze marketingu konsumenckiego, pracował na 40 rynkach, m.in. dla LEGO, P&G, IKEA, Sky, Volkswagen czy Too Good To Go. W FREENOW poprowadzi centralne działy Brand, Digital i CRM oraz lokalne zespoły marketingowe.
- FREENOW to firma o silnych wartościach i świetnym zespole. Chcę pomóc zbudować lojalność pasażerów i zwiększyć wartość usług dla kierowców w całej Europie - komentuje Tony Fletcher.
Nowy dyrektor mieszka w Barcelonie, gdzie FREENOW ma swoje drugie największe biuro i główne centrum technologiczne. Fletcher dołączył do zespołu liczącego ponad 150 specjalistów z obszarów produktu, technologii i centralnych funkcji biznesowych.
Informacja prasowa
Komentarze