23.05.2025 (8:49)2 komentarze
Żywiec Zdrój rusza z nową kampanią "Po stronie natury" - milion nowych drzew w 2025 roku
21 kwietnia Żywiec Zdrój zainaugurował nową kampanię promującą wodę niegazowaną marki. Pod hasłem "Po stronie natury", firma podkreśla znaczenie drzew w ochronie zasobów wodnych i zapowiada kolejne działania proekologiczne. W 2025 roku planuje posadzić kolejny milion drzew, kontynuując wieloletnią współpracę z Lasami Państwowymi.

W kampanii Żywiec Zdrój przypomina, że od 2009 roku posadzono już 8 milionów drzew na powierzchni blisko 1000 ha. Drzewa, jako naturalne narzędzia retencji, pomagają magazynować i oczyszczać wodę, a ich ochrona to realny wkład w przeciwdziałanie zmianom klimatycznym.
Nowa narracja oparta jest na spokojnej i symbolicznej opowieści, w której natura staje się głosem kampanii - przypominając o potrzebie troski o wodę i środowisko.
- Drzewa są naszym naturalnym sprzymierzeńcem w ochronie zasobów wodnych. Nowa kampania podkreśla ich kluczową rolę i otwiera nową platformę komunikacyjną marki - mówi Elżbieta Olszewska, Senior Brand Manager Żywiec Zdrój.
Kampania obecna w telewizji, kinach i internecie
Kampania obejmuje spoty TV i kinowe (15 i 30 s), reklamy digitalowe, działania w social mediach, materiały POS w sklepach, a także współprace z influencerami. Za przygotowanie i realizację odpowiadają agencje: Havas Warsaw, Goodfellas, Platige Image, Space Cat oraz Tailor Made.Nowa narracja oparta jest na spokojnej i symbolicznej opowieści, w której natura staje się głosem kampanii - przypominając o potrzebie troski o wodę i środowisko.
Program "Po stronie natury"
Nasadzenia drzew to tylko jeden z filarów programu Po stronie natury. Żywiec Zdrój prowadzi także działania na rzecz odtwarzania mokradeł (projekt Kropla do Kropli) oraz tworzenia kwietnych łąk wspierających retencję wód w górskich terenach Beskidu Żywieckiego. Łącznie działania obejmują już ponad 65 ha.Informacja prasowa
Komentarze (1 - 2 z 2)