Marketing
Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w kwietniu!
Od 16 do 18 kwietnia 2024 w Warszawie odbędzie się XVII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce - I ❤ Marketing & Technology. Marketerki i marketerzy z całego kraju spotkają się ponownie stacjonarnie w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy.
Artukuł sponsorowany
Rafał Zawierucha leci z hitami w Stopklatce
• Filmowo-serialowy kanał telewizyjny Stopklatka rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową.
• Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia... z filmów.
• Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia... z filmów.
29.03.20242
Canal+ Polska i Grupa Kino Polska łączą siły. Wspólne biuro reklamy Canal+ Advertising
• Powstało biuro reklamy Canal+ Advertising, łączące ofertę kanałów telewizyjnych Canal+ Polska i Grupy Kino Polska.
21.03.20240
Biuro reklamy TVP z ofertą na Euro 2024. "Spodziewamy się rekordowej popularności"
• Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024.
• Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport.
• Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport.
21.02.20241
Startuje kampania świadomościowa promująca pozytywne postawy wobec walki z hejtem
• SEXEDPL, T Mobile Polska i TikTok ruszają z kampanią świadomościową #HejtOutLoveIn
09.02.20240
Sarkazm może być cennym narzędziem w komunikacji
• Sarkazm może służyć nie tylko przekazaniu uszczypliwości - dowodzą naukowcy z uczelni INSEAD.
• Okazuje się, że używanie tego narzędzia w komunikacji interpersonalnej pomaga odbiorcy przyjąć punkt widzenia nadawcy.
• Staje się on bardziej otwarty na to, co próbuje przekazać nadawca, nawet jeśli wywołuje to w nim poczucie winy lub zażenowania.
• Okazuje się, że używanie tego narzędzia w komunikacji interpersonalnej pomaga odbiorcy przyjąć punkt widzenia nadawcy.
• Staje się on bardziej otwarty na to, co próbuje przekazać nadawca, nawet jeśli wywołuje to w nim poczucie winy lub zażenowania.
19.01.20241
Influencerzy mogą wpływać na decyzje wyborców, ale i taktykę partii
• Udział influencerów zaangażowanych politycznie w debacie publicznej wywiera wpływ na wyborców i odgrywa rolę w kształtowaniu ich decyzji, szczególnie osób niezdecydowanych - stwierdzili naukowcy z Uniwersytetu Stanu Pensylwania.
19.01.20241
Obsługa social media - czy warto skorzystać z usług agencji?
Prowadzenie biznesu online wymaga obecności w różnych kanałach internetowych, żeby dotrzeć do wielu klientów. Absolutnym obowiązkiem jest działanie w social mediach.
17.01.20240
Krzysztof Olszewski przechodzi z mBanku do Play
• Od stycznia 2024 roku do zespołu PLAY dołączył Krzysztof Olszewski
• Objął stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej
• Objął stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej
08.01.20240
Syliwa Grzeszczak twarzą kampanii "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia Zet" (wideo)
• Sylwia Grzeszczak została twarzą kampanii wizerunkowej Radia ZET.
• Tym razem jej główne hasło brzmi "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET".
• Kampania obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
• Tym razem jej główne hasło brzmi "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET".
• Kampania obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
04.01.20241