Łukasz Szewczyk21.07.2021 (11:25)7 komentarzy

Oferta nowej platformy Viaplay dostępna dla abonentów sieci Vectra

• Abonenci sieci Vectra, największego operatora telewizji kablowej w Polsce, zyskają dostęp do oferty nowej platformy Viaplay
• Wieloletnia umowa umożliwi dostęp do platformy Viaplay w ramach dodatkowej subskrypcji
• Serwis streamingowy Viaplay zostanie uruchomiony w Polsce 3 sierpnia 2021 roku
Oferta nowej platformy Viaplay dostępna dla abonentów sieci Vectra
Nordic Entertainment Group oraz Vectra, wiodący operator telewizji kablowej w Polsce, podpisały wieloletnią umowę dystrybucyjną, która umożliwi dostęp do serwisu streamingowego Viaplay, 1,7 mln klientom Vectry.
Od 3 sierpnia 2021 roku klienci Vectry będą mieli możliwość dodania subskrypcji serwisu streamingowego Viaplay do swoich pakietów obejmujących dostęp do telewizji, szerokopasmowego internetu lub telefonii komórkowej. Aplikacja Viaplay będzie także dostępna na TV Smart 4K Box - najnowszych dekoderach z Android TV oferowanych przez Vectrę. Vectra, będąca największym pod względem liczby klientów operatorem telewizji kablowej w Polsce, wprowadziła TV Smart latem 2020 roku, umożliwiając widzom korzystanie z oferowanych treści na całym terytorium Polski oraz Unii Europejskiej. Serwis streamingowy Viaplay, od chwili jego uruchomienia w Polsce, wzbogaci również ofertę platformy TV Smart.

- Umowa zawarta z największym operatorem telewizji kablowej w Polsce, pokazuje długoterminowe zaangażowanie serwisu streamingowego Viaplay oraz chęć dotarcia do lokalnych odbiorców. Na wszystkich rynkach, na których działamy, naszym kluczowym priorytetem jest zapewnienie jak najszerszego dostępu do platformy Viaplay. Porozumienie z Vectrą daje nam wile możliwości. Cieszymy się, że będziemy mogli powitać klientów Vectry i zaproponować im unikalną ofertę w obszarze streamingu. Wkrótce będziemy także mogli ogłosić nasze kolejne partnerstwa w Polsce - mówi Kim Poder, NENT Group Chief Commercial Officer.

Platforma Viaplay zostanie uruchomiona w Polsce 3 sierpnia 2021 rokui będzie oferowała polskim widzom unikalne połączenie treści Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także najważniejszych, transmitowanych na żywo, wydarzeń sportowych, takich jak spotkania piłkarskiej Bundesligi, a w kolejnych latach również mecze Premier League (od sezonu 2021/22) oraz wyścigi Formuły 1 (od 2023 roku).

W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł - oferta obejmie także atrakcyjną promocję, dostępną w momencie uruchomienia platformy. Dostęp do serwisu będzie oferowany zarówno poprzez bezpośrednią subskrypcję, jak i za pośrednictwem partnerów zewnętrznych. Viaplay będzie również dostępny w szerokiej gamie urządzeń oraz platform, takich jak telewizory smart marki Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips oraz TCL; smartfony i tablety wyposażone w systemy operacyjne iOS oraz Android; urządzenia Chromecast oraz Apple TV, konsole PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox One, a także komputery PC oraz Mac.

Obecnie 25% spośród 13,8 mln gospodarstw domowych w Polsce posiada subskrypcję streamingu treści, ze średnią na poziomie 1,5 subskrypcji na gospodarstwo - zgodnie z założeniami, w najbliższych latach obie wspomniane wartości znacząco wzrosną, wraz z rozwojem lokalnego rynku.

Komentarze (1 - 7 z 7)

ciekawe co w ofercie programowej będzie oferowane .
 5  
Sublicencja na mecze Bayernu do normalnej tv i nikt tego badziewia nie kupi :D
 19  
Ja jedynie wykupiłbym to,ale za rok jak będą mieli już prawa do angielskiej ligi.Póki co mam Canal+
 1  
Bo coś nowego wchodzi i od razu płacz .... a ja się cieszę ze wchodza na rynek polski
 18  
Czy w Vectrze też po miesiącu będzie można zrezygnować; czy trzeba się zobowiązać na rok lub dwa?
Bo jeśli z zobowiązaniem to lepiej bez pośrednika.
 18  
Na razie warte 15 zł. Jak wejdzie F1 i Angielska to cena 34 zł będzie adekwatna
 1  
ciekawe oferta programowa będzie oferowana i jaka cenna za to .
 0