Łukasz Szewczyk04.08.2022 (13:48)2 komentarze

Marta Radziak-Kucharska nową szefową działu rozwoju marki Gazeta.pl

• Z początkiem sierpnia na czele działu rozwoju marki Gazeta.pl odpowiedzialnego m.in. za akcje społeczne portalu stanęła Marta Radziak-Kucharska
• Zastąpiła w tej roli Rafała Madajczaka, który od lipca jest redaktorem naczelnym portalu.
Marta Radziak-Kucharska
Gazeta.pl to jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy. Za realizację strategii portalu zaangażowanego odpowiada m.in. dział rozwoju marki. To w nim kreowane są ważne społecznie akcje, w tym na rzecz walki ze zmianami klimatycznymi (np. "Alarm dla klimatu") czy walki o prawa kobiet (np. "Historia bez Polki") oraz mniejszości (np. "Bez LGBT+ nie ma Polski"). Do zadań działu, na czele którego stanęła właśnie Marta Radziak-Kucharska, oprócz planowania akcji społecznych, należy także współpraca z partnerskimi organizacjami społecznymi i edukacyjnymi oraz z redakcjami portalu przy tworzeniu specjalnych projektów dziennikarskich. 

- Marta Radziak-Kucharska ma na swoim koncie pracę przy tak ważnych dla Gazeta.pl akcjach, jak nagradzane "Alarm dla klimatu", "Historia bez Polki", "Pomocnik dla rodziców i opiekunów nastolatków" we współpracy z PAH czy projekt "Polska Stories" serwisu Weekend.Gazeta.pl. Jestem przekonany, że pod jej kierownictwem dział rozwoju marki jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczy branżę i wzmocni wizerunek Gazeta.pl jako medium, które angażuje się w zmianę świata na lepsze - mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.
- W Gazeta.pl uważnie obserwujemy i wsłuchujemy się w potrzeby ludzi - mówi Marta Radziak-Kucharska. - Wychodzimy z inicjatywą, działając odważnie i celnie, zawsze zadając sobie pytanie, co chcemy w ten sposób osiągnąć. I to jest właśnie ten rodzaj zaangażowania, który chcę umacniać i rozwijać w portalu. Przed nami nowe współprace oraz ekscytujące i poruszające działania, których już nie mogę się doczekać.

Marta Radziak-Kucharska jest związana z Gazeta.pl od 2018 r. Od 2020 r. pracuje w dziale rozwoju marki, w którym dotychczas odpowiadała za realizację licznych projektów, współpracując z m.in. z redakcjami i organizacjami pozarządowymi. Wcześniej zajmowała się koordynowaniem eventów organizowanych przez Gazeta.pl, m.in. The Best of Moto czy Food Blogger Fest. Przed pracą w Agorze związana była z agencją New Look Advertising.   

Komentarze (1 - 2 z 2)

ładna Pani
 1  
lizał bym
 0  

Polecamy