Redakcja23.05.2025 (8:45)brak komentarzy

#HejtOutLoveIn - twórcy internetowi na See Bloggers przeciwko przemocy w sieci

Podczas tegorocznej edycji festiwalu See Bloggers twórcy internetowi dołączyli do kampanii #HejtOutLoveIn, prowadzonej przez T-Mobile Polska i Fundację SEXEDPL, by wspólnie mówić "stop" mowie nienawiści w sieci.
#HejtOutLoveIn
W ramach wydarzenia odbyły się panele, warsztaty i spotkania z influencerami, którzy dzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z hejtem i sposobami radzenia sobie z nim.
Z badań T-Mobile wynika, że aż 2/3 osób z pokolenia Z doświadczyło hejtu online, a co drugi Polak zetknął się z nim osobiście. Kampania ma na celu budowanie kultury empatii i szacunku w sieci oraz promowanie dostępnych form pomocy - takich jak Antyprzemocowa Linia Pomocy (tel. 720 720 020).

Twórcy podkreślali znaczenie edukacji, reagowania na przemoc werbalną i wspierania społeczności online w budowaniu bezpiecznego, bardziej empatycznego internetu. Hasło #HejtOutLoveIn ma przypominać, że hejt to nie opinia - to realne zagrożenie dla zdrowia psychicznego.

Do kampanii można dołączyć, publikując pozytywne treści i oznaczając je hasztagiem #HejtOutLoveIn.
Informacja prasowa