Redakcja23.05.2025 (11:38)brak komentarzy

Tyson Fury i XTB sprawdzają influencerów: czy naprawdę wiedzą, co to ciężka praca?

Czy internetowe gwiazdy potrafią wyjść poza świat filtrów i lajków, by zmierzyć się z prawdziwym wysiłkiem i odpowiedzialnością?
xtb
Wydarzenie "XTB. Where your money works - with Tyson Fury" udowodniło, że sukces to nie tylko followersi i kampanie reklamowe, ale również dyscyplina, wytrwałość i wiedza.
W rolę surowego mentora wcielił się Tyson Fury, legendarny mistrz świata wagi ciężkiej, który razem z aplikacją inwestycyjną XTB poddał 21 influencerów serii intensywnych wyzwań.

Wśród uczestników znaleźli się twórcy z całego świata - m.in. z Ameryki Południowej, Europy i Bliskiego Wschodu - a także znani Polacy: Adam "AJ" Josef, Tomasz "Gimper" Działowy i Mariusz Pudzianowski.

Pięć zadań, jeden cel: pokazać, jak pracuje się na sukces

Podczas wydarzenia przygotowano pięć wyzwań testujących zarówno sprawność fizyczną, refleks, odporność psychiczną, jak i wiedzę z zakresu inwestowania. Celem było pokazanie, że droga na szczyt - niezależnie czy mowa o boksie czy finansach - wiedzie przez determinację, naukę i ciężką pracę.

- Droga do sukcesu to tysiące godzin na sali treningowej i nauka kontroli nad własnymi emocjami. To samo dotyczy życia i pieniędzy - podkreślił Tyson Fury.

- Chcieliśmy pokazać, że prawdziwy sukces wymaga zaangażowania - także w świecie influencerów. Tyson Fury jest tego żywym dowodem - zaznaczył Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB.

Produkcję wydarzenia zrealizowano w Warszawie. Za kreację odpowiadała agencja Dobro. Pełny materiał wideo pojawi się niebawem na kanałach społecznościowych XTB.
Informacja prasowa