Łukasz Szewczyk20.10.2021 (11:55)2

T-Mobile pod lupą UOKiK. Klienci skarżą się na aktywowanie płatnych serwisów

• Jest postępowanie przeciwko T-Mobile Polska.
• UOKiK otrzymywał skargi na płatne serwisy aktywowane z wykorzystaniem usługi direct billing - wielu konsumentów skarży się na przypadkowe uruchomienie płatnych serwisów podczas przeglądania internetu, np. przez kliknięcie w reklamę.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

sam w takie cos kliknalem w aplikacji przypadkowo, oczywiscie napisalem maila na [email protected] i mi zwrocili moje 40zl naciągacze
Treść edytowana 3 razy (ostatnio 22 października 2021 o 9:05:09 przez sebastian.izdebski).
 1  
Ta sieć od dawna w Polsce oszukuje, jeszcze pod starą nazwą tak postępowali jak byłem ich klientem. Mam drugi telefon na kartę i jak nie zasilam telefonu to co trochę mnie szantażują że jak nie zasile to mi zabiorą numer! To też jest nie zgodne z prawem! Żadna inna firma tak nie postępuje z klientami jak T- Mobile!!! Oszukuwali mnie również z Supernet Video że kilka aplikacji miało działać bez limitu danych nawet jak już nie było Internetu i środków i Player nie działał a powinien!!! Tak właśnie tą firma postępuje z ludźmi!!!
 2