22.05.2025 (12:09)brak komentarzy
Marketplace MediaMarkt wystartował w Polsce. Nowe możliwości dla klientów i sprzedawców
MediaMarkt uruchomił w Polsce nowoczesną platformę marketplace, integrującą sprzedaż online i offline.

To kontynuacja strategii omnichannel realizowanej już m.in. w Niemczech, Hiszpanii czy Austrii. Teraz także polscy klienci i partnerzy biznesowi mogą korzystać z szerokiej oferty produktów i usług.
Marketplace MediaMarkt zapewnia dostęp do rozszerzonego asortymentu - od elektroniki po kategorie rozwijane w Europie Zachodniej, jak DIY, fitness, petcare czy produkty refurbished. Dzięki integracji z siecią sklepów, klienci zyskują możliwość odbioru i zwrotu towarów, a także skorzystania z reklamacji, napraw czy zakupu ubezpieczenia w placówkach stacjonarnych.
Zakupy w nowym wymiarze
Marketplace MediaMarkt zapewnia dostęp do rozszerzonego asortymentu - od elektroniki po kategorie rozwijane w Europie Zachodniej, jak DIY, fitness, petcare czy produkty refurbished. Dzięki integracji z siecią sklepów, klienci zyskują możliwość odbioru i zwrotu towarów, a także skorzystania z reklamacji, napraw czy zakupu ubezpieczenia w placówkach stacjonarnych.Przejrzyste zasady dla sprzedawców
Nowa platforma to również szansa dla sprzedawców - zarówno dużych, jak i małych firm. Prosty model współpracy obejmuje jedną tabelę prowizji i stałą miesięczną opłatę, bez ukrytych kosztów. Co więcej, sprzedawcy mogą łatwo skalować działalność na inne kraje w ramach grupy MediaMarktSaturn.
- Nasz międzynarodowy zasięg otwiera przed partnerami nowe rynki i znacząco zwiększa potencjał sprzedaży - podkreśla Paweł Ptasznik, Dyrektor Marketplace w MediaMarkt.
Sklepy stacjonarne jako centra usług
MediaMarkt rozwija także wachlarz usług: instalacje, ubezpieczenia, wynajem sprzętu i wsparcie posprzedażowe. Sklepy stacjonarne będą stopniowo przekształcane w punkty kompleksowej obsługi marketplace.Dołącz do platformy
MediaMarkt zaprasza firmy zainteresowane współpracą do kontaktu: [email protected]Informacja prasowa
Komentarze